logo.png

Система правового електронного документообігу (СПЕД)

Система правового електронного документообігу (СПЕД) – програмний комплекс, призначений для організації інформаційного обміну з клієнтами Розрахункового центру у вигляді електронних документів.


Засобами СПЕД Розрахунковий центр обмінюється з клієнтами такими документами:

• акт приймання-передачі послуг;
• виписка про стан клірингового рахунку/субрахунку;
• виписка про операції на кліринговому рахунку/субрахунку;
• перелік правочинів;
• заява на реєстрацію/зняття з реєстрації/внесення змін до даних вигодоодержувачів.

Для підключення до Система правового електронного документообігу необхідно:

• ЕЦП для Інтернет-банкінгу;
• скачати настанову користувача СПЕД;
• ознайомитися із настановою користувача СПЕД;
• завантажити відповідне програмне забезпечення СПЕД;
• провести інсталяцію серверної та клієнтської частини програмного забезпечення СПЕД відповідно до настанови користувача СПЕД;
• провести налаштування серверної та клієнтської частини програмного забезпечення СПЕД відповідно до настанови користувача СПЕД.

Контактні телефони з питань технічної підтримки:
+380 44 585 42 42 вн.1082;
+380 44 481 00 99 вн.1082;